ada cinta yang tak dapat diungkap hanya selain sujud kepadaNYA
wow best begedil tuh..(^_^)
bley tahan byknye ^^ kte mkn murtabak jer T__T
makanan semua best2.
sedapnye beger dil :)
sedapnya tengok sambal telur tu..tapi sy xleh nak buat la sbb ada gastrik..tahan jer la x makan pedas..:)
wahhh sedapppppppppp!
Post a Comment
Assalamualaikum Today I made this. Senang buatnye Pki air fryer 5 Minit cmtu Healthy pun healthy hihi Sedappp.. Hihi.. Good for...
7 comments:
wow best begedil tuh..(^_^)
bley tahan byknye ^^ kte mkn murtabak jer T__T
makanan semua best2.
makanan semua best2.
sedapnye beger dil :)
sedapnya tengok sambal telur tu..tapi sy xleh nak buat la sbb ada gastrik..tahan jer la x makan pedas..:)
wahhh sedapppppppppp!
Post a Comment