Apr 11, 2012

;)

assalamualaikum..

i have change my header to this picture...=)

hope today will be a better day for me...
insyaallah...

keep finding the truth path for me myself...

insyaallah..

=)...paling penting smile=)...

n try to be happy..sebab kadang2

thingking like this...can make us happy dgn sndirinye..insyaallah....

my good friend said this to me..


our emotion is controlled by our brain..
so if kita happy,brain think positive..
but if kita sedih otak pikir negative..
 so angah kena selaluu pikir positiveee ,
then will be happy
 what ever happens,think positive....
and setiap perancangan Allah adalah yang terbaik untuk hamba-hambanyA

thanks for te advice dearest friend=)...

love u..always...


5 comments:

Sunah Sakura said...

insya'Allah...be positif...janji Allah itu selalu benar... :)

Miss Amateur Cook said...

"our brain is controlled by our brain"
totally agreed angah! always be positve tau angah n smile always. biarlah Allah sahaja yg tahu mslh kite disebalik senyuman tu.
^_^

apricot pie said...

btw,check my latest entry..sy dh bls rindu awk.:)

Nads Couture said...

saje blog walking..jumpa pula blog ni..nice blog..so i follow u :)

ainul.zmrs said...

nice. always be positive yah :)

Krispi taupok shell ❤️

Assalamualaikum Today I made this. Senang buatnye Pki air fryer 5 Minit cmtu Healthy pun healthy hihi Sedappp.. Hihi.. Good for...