DASHBOARD HOME

Feb 15, 2012

malam terakhir

assalamualaikum..

malam ni.malam terkahir dekat rumah sekarang ni..kejap lagi nak gi cuci2 rumah baru lagi..

esok dah tempah lori.nak pindah semua sekali barang2...

sayangnyela dekat rumah ni sebenarnye...

baba(tuan rumah )sgtlah baik


siap tadi dan lagi..baba telepon dari arab saudi and cakap ngn aku and housemate ...nak pujuk jangan pindah..


n siap turunkan lagi harga rumah...adoii....serba salah dibuatnya..huhuhu...



really..sorry baba...dah akad pun rumah baru tu kan...walaupun xdela sebesar rumah lame ni kan..tapi itula..huhu...dah takdir kot...tapi kalau ade rezeki..dudukla balik kat rumah lame ni..


and insyaallah...blh je rumah ni dipromote..kot2 ade sape2 nak pindah..rumah ni ok jugak..=)...

thanks for everything baba and wesam..hehe...


^_^
Terima Kasih Sudi Singgah sini dan Komen..Kalau Sudi singgah lagi

6 comments:

EruzuLiyana said...

selamat berpindah :)

Miss Amateur Cook said...

mst sdihkn angah nk pindah..yela walaupun tak duduk lama mane rumah tu tapi rumah tu byk beri kenangan kn..nnt kami nk tgk rumah baru angah tau..

Nabila Mohd Amin said...

wow... kaya nye pindah rumah baru... hihi *just kidding

uyaitusaya said...

knp kena pindah?

Juliet_iRa~" said...

nape pindah umah br ea?akk lupa nk tnye..wuuu

nabila azmi said...

eruzu:thanksss=)

ecah:tahu xpe..huhu..=.=...

nabila:hehe..xkayela..pindah rumah lagi murah dri rumah lame=p

uya:=)..sebab xde duit nak byr duit rumah lame..hihi=p

kak ira:hehe..sebab cri rumah murh lagi..wee=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...