Oct 18, 2011

gadis seperti aku ^__^

my new blog's song..hehe...lagu ni sebenarnye lagu si alif satar=)..tapi versi gugurl oleh shila..
hehehe...suke die nyanyi
^__^..

Memang takkan ada gadis seperti aku
Tapi yang lebih baik banyak

Memang takkan ada gadis sehebat aku
Tapi yang lebih hebat banyak

Maka tak perlu kau susah hati
Banyak lagi gadis yang bisa kau pilih
Untuk kau jadikan sandaran hati

Memang takkan ada gadis seseksi aku
Tapi yang lebih seksi banyak

Memang takkan ada gadis secomel aku
Tapi yang lebih comel banyak

Maka tak perlu pujuk rayu itu
Jangan sampai kau rendahkan dirimu
Memaksa aku menjadi pacarmu

Oo baby2x
Jangan kau marah sebab ku tolak
Ku tahu kamu kaya
dan baik budi bahasa
Ku yakin pasti ada
gadis yang akan suka
 
Oo baby
Jangan kau dendam sebab ku enggan

Bercinta aku mahu
Tapi tidak denganmu
Ku sudah ada satu
Kekasih yang menunggu

Ceritanya aku mahu belajar setia
Makanya dari itu kamu jangan memaksa
Kerna aku memang tak bisa mendua

Oo baby 2x
Jangan kau marah sebab ku tolak
Ku tahu kamu kaya 
dan baik budi bahasa
Ku yakin pasti ada
gadis yang akan suka

Oo baby
Jangan kau dendam sebab ku enggan

Bercinta aku mahu
Tapi tidak denganmu
Ku sudah ada satu
Kekasih yang menunggu

=)=)...
gadis seperti aku ^__^

No comments:

Krispi taupok shell ❤️

Assalamualaikum Today I made this. Senang buatnye Pki air fryer 5 Minit cmtu Healthy pun healthy hihi Sedappp.. Hihi.. Good for...