Oct 13, 2011

from the bottom of MY HEART..

Berkelana Kemana jiwaku terhantar,
Tatkala seucap Cinta telah ku lontar,

Aku jalani dan terus aku jalani,
...Meski keraguan hati menggebu,
Laksana ombak deras yang menghempas,

Aku berhenti sejenak,
merenungkan tanda tanya,
yang setiap waktu mengetuk pintu kalbu,
Adakah ketulusan hati,

Aku mencari dan terus mencari,
Bersama gelap langkahku,
aku pilu dan terus meragu,

meski telah kau simpan pelangi di hati,
meski telah engkau izinkan,
hatimu menjadi rumah hatiku,

Selalu muncul tanya di benakku,
benarkah semua ini,
biarlah sang Pengatur waktu,
yang berikan jawapan,

Dan biarlah pula,
aku terus mencari,
hingga kutemukan terang,
laksana rembulan menunggu mentari...

me..just me..
may all things happen in my life make me even stronger than ever..


2 comments:

lavenderlover said...

jiwang karat tul la my kembo comey ni..hihi

nabila azmi said...

along:hehe..thats realy me=)=)

Krispi taupok shell ❤️

Assalamualaikum Today I made this. Senang buatnye Pki air fryer 5 Minit cmtu Healthy pun healthy hihi Sedappp.. Hihi.. Good for...