DASHBOARD HOME

Oct 14, 2011

cinta muka buku

assalamualaikum...im changing my blog's song again...=)

^____^...

tetibe macam suke dgr lagu ni ulang2 kali..jadi letak japla kat blog..hihi..=)=)... 

Najwa Latif: Cinta Muka Buku


Kita berkenalan hanya dalam laman muka buku
Kau hantar petanda suruh aku terima kamu
ooh.. Hati ku rasa sesuatu..

Dan pabila kau kata kau mahu jumpa aku
Ku gelisah berdebar hati rasa tak menentu
oohh.. Kenakah rasa itu..

Bagaimana harus bersua
Ku rasa gementar tapi bahagia
Perlukah kita cari peluang pertama
Walaupun kita tak pernah berjumpa

Banyak persoalan yang berada di minda
Banyak tanda tanya dan juga kata kerja
Otak kata jangan hati pula kata ya
Hidup tak menentu adakah ini cinta

Banyak soalan banyak juga jawapannya
Kata hati dan rasa tak dibiar saja
Setiap yang berlaku ada kebaikannya
Harus pejam mata dan cuba apa saja

Pabila kau renung tajam-tajam mata aku
Ku rasa sesuatu rasa yang ku tak tahu Oooo…
Ini cinta remajaku

Dan pabila kau katakan kau suka aku
Ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju Oooo…
Itulah cinta yang satu, cinta di muka buku..

Bagaimana harus bersua
Ku rasa gementar tapi bahagia
Perlukah kita beri peluang pertama
Walaupun kita tak pernah berjumpa

Banyak persoalan yang berada di minda
Banyak tanda tanya dan juga kata cinta
Otak kata jangan hati pula kata ya
Hidup tak menentu adakah ini cinta

Banyak soalan banyak juga jawapannya
Kata hati dan rasa tak dibiar saja
Setiap yang berlaku ada kebaikannya
Harus pejam mata dan cuba apa saja

Pabila kau katakan kau suka aku
Ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju Oooo
Itulah cinta yang satu
Cinta di muka buku


suke plak tngok si najwa ni..=)...cute^___^..n suare die ade tone sedap..=)=)=)


 
Terima Kasih Sudi Singgah sini dan Komen..Kalau Sudi singgah lagi

4 comments:

♥ MRS ZACKS ♥ said...

comel sangattttt ^____^

myra yusreena said...

da denga da kesinambungan from lagu cinta fb ney? haha lawak gileee

hamzah ian said...

lagu encik mimpi best juga.. hehe

nabila azmi said...

mrs zack:kan=)

myra:dah..hehe..kelakar kan2..

hamzah:best2=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...