May 19, 2011

day seven : 10 important people♥

assalamualaikum...
susahnye nak dapat internet lately ni..huhu



nway....jom2..sambung...10ss...dah day 7 pon ha..hehe..=)


so...tajuk harini ialah..

10 important people in my life=)


kalu nak kire bilang2...ramai kot....huhu.....

so..i'll change this to 10 groups of important people in my life..
mengikut my categoryla kan..hehe..

^_^ Allah..He is always the top priority in my heart...walaupun saye ni jahat,xberape nak baek macam orang laen kan...huhu..

^_^..rasullullah...i miss him...always good if we remember him everyday..

^_^ my mom n my dad ..=)..whatever happen..u guys are the best in the world..hehe=)..
love both of u always..=).

^_^ my brothers,acap n late faez..n of course my twins sis...along ...xde diorang ni..my life is soooo not complete lah....love 3 of u very the much!!!..hehe...

^_^ my opah,wan,arwah nenek n cousins!!!...especially..the girls la...i love them so much!!..xde diorang..xhappening kot raye ..=)....

^_^ my bff!!..hehe...ok ini yg byk sket ni...

hehe..actually...ramai betul yg boleh dibuat bff...see how many people i know yang sgt2 sweet..=)...

- teman di bagan serai:mira,liza,aza,ayu,raz,belon,yan rou,min yee,yee qian,mr sam

-teman di mrsm:syef,farah,radzlin,mira mir,aqilah,aisya aziz,..n actually my classmates n homerooms sgt2 best untuk dibuat bff jugak..hehe...

-teman di kmm: same goes here..my classmates n wingmates are the best..tpi people i really close
: wani,ezzah,myra,leha,nad,ika,lim,thum,yana,ct..n rumate bilik along=p

-teman di mesir: hajar baki,hajar nazihah,nabila huda,dida,safwah,my housemates..yg ni baru sket...sebab al maklumla..baru dua tahun....

^_^ last but not least...my other friends
heehe..sume2 samada baru kenal or dah lame..yg dekat blog ni juga...hehe...i love all my friends...=)




ok..tata..=)..


p/s: i miss u..






5 comments:

nabila azmi said...

** actually ALLAH is not people..but HE is very22222 important to me in my life..so i need to put HIM as my number one=)=)...

Unknown said...

i cannot accept this!!where's my name

T___________t..hehe=p

nabila azmi said...

hehe..there2..ade je...sekali lam housemate comei2 uh...=)=)

Nur Syafiqah said...

dear, miss u seh... :)

nabila azmi said...

miss u more!!!

Krispi taupok shell ❤️

Assalamualaikum Today I made this. Senang buatnye Pki air fryer 5 Minit cmtu Healthy pun healthy hihi Sedappp.. Hihi.. Good for...