DASHBOARD HOME

Apr 4, 2011

menu of the yesterday..hihi..♥♥

assalamualaikum...=)=)...

i just want to thank yan2..sebab macak cedap2 semalam..=)...superb la..yummy2...
especially the udang!!..hehe..dah le egypt ni susah gile nak dpt udang fresh..huhu



nih sedap amat!!!

sup sayur tgh mendidih haa..=p

ni part ratah2 nyee..hik22

nah...cekodok versi cik nabila comei nih..hehe...=p=p..tuk yan2..
sori ade yg hangit sket..al maklumla..=p=p

Terima Kasih Sudi Singgah sini dan Komen..Kalau Sudi singgah lagi

1 comments:

lavenderlover said...

mmg thumbs up!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...