Nov 12, 2010

hurmm...

ok..mood sangt xok..sampai tahap penin kepale...


...im just sampai tahap specchless...n air mate kua sndiri stlh cube dithn since tghri tdi..=(...



n malam..aku dah xde mood dah..



i guess i just not a good person...


felling lonely..n nobody understand me...


huhu...this feelin is just so bad!!!...n even while im typing this...i mean this lah...huhu..my eyes dah macam bergenang...




ya allah...i know i have do a lot of sin to u..A LOT...huhu..=(..


im not as good as others..
and i guess im just too bad....the worst ever i guess...



habihlah..pasni tahap dewa rendah diri aku nih..huhuhu..=(..harap2 xde org bc post kali nih..




im lost in my on world..n i need someone who understand me...but i couldnt find any..any=(=(...someone....


im losing friends that i thought WAS my great friends...i lost someone who i hope to be with me..to accompany me..to advice me through different route than others...to help me find the correct way in life...but theres no one...siyes..no one..n everyone is just being hipokrit...huhu...n the best word...SELFISH..


at first rase mcm nak piss off...tapi bile pikir2 balik...im just being stupid if im getting angry..despite...im getting more upset tahap gorilA....sampai sakit hati..sakit perut..sakit mate...
sakit kaki..
sume ahh...

huhuhu..nak nangis puas22 boleh x..tapi xnak sape2 nampak...boleh x..boleh x....=(=(...


serabut gile otak...i just want to get rid all of these stuff..but do i have the strength  at that time....


i just couldnt run from these problems...i couldnt...=(=(

2 comments:

nabila azmi said...

ni bukan pasal sape2..luahan hati je..ignore me..ok..

nabila azmi said...

xde sape terlibt.hanye diri ini.dan hati ini.mslh diri.so muhasbh diri .ok.dah.wslm.

Krispi taupok shell ❤️

Assalamualaikum Today I made this. Senang buatnye Pki air fryer 5 Minit cmtu Healthy pun healthy hihi Sedappp.. Hihi.. Good for...